Alla inlägg under maj 2010

Av Camilla - 6 maj 2010 17:46

Jag är skit kass på att skriva.. ja jag vet.. :) Men ibalnd är det bättre att fly än illa fäckta.. ;D Eller hur?! ;P


Men visst är det underbart att våren äntligen har kommit. :) Jag njuter av varje dag som har solen med sig. Både jag,hund och katter sitter på balkongen och bara njuuuter av solen och värmen. Har även hunnit grilla några gånger. Även då på balkongen. ;) Jag och Sara hade vansinnigt roligt med grillen under sista april. Jag trodde vi höll på att elda upp hela balkongen under en stund. Hahaha. Men maten var underbar och vi åt och åt och åt och åt. Vi åt så köttet nästan stod ut ur öronen på oss. Sara är grillmästare nummer #1 hädan efter. Jag ska minsan tvinga henne att komma och grilla hos mig nästa gång vi är barnlediga. ;) Mums.


Här om dagen var vi ner till havet och släppte hundarna. :D Underbart. Ebba slängde sig ut i havet som en stor svart säl. En ograciös säl desutom. ;) Sen simmade alla 3 efter pinnar och annat jox som vi slängde ut åt dom. 

  

 Humla och Elvis har funnit varandra. ;) Stoor kärlek har blossat upp och vi kunde knappt skilja dom åt.. hahahahaha.. Humla löper. Behöver jag säga mer. ;D ;D

 

HUMLA:
  



Elvis har för den delen vuxit och blivit en stor pojke nu. :) Nu har han börjat skvätta och lyft lite lite på benet emellan åt. :) Han är så söt. Men dessvärre mindre söt när han känner doften av humlas härliga mutta på flera "mils" avsånd. :P  Han kommer bli en bra draghund.. haha..
Mycket fina kort har jag hunnit knäppa under tiden också. En del i sthlm. Igor bor ju där nere så.. :)
Elvis hänger på i alla vädesträck han. Även i alla väder. ;)
Han ääälskar att vara i lekparken. Han gräver stora gropar i sanden och kör ner hela nosen i hålet och skäller,sen springer han runt i en ring och ser alldeles lycklig ut. ;) Sen lägger han sig gärna på gräsmattan och bara myser. :)
  


Vi är även mycket uppe i skogen och ränner. :) Jag och Sara + alla hundarna. Vi åker upp tidigt på morgonen så att vi slipper stöta på någon,sen släpper vi odjuren lösa. Sen traskar vi där. Allt mellan 5 och 8 km. Helt underbart. det är fantastiskt att se hur hundarna får sträcka ut sig och bara må gott. Elvis har nån slags mani på fåglar. Han blir alldeles vild när han ser dom. Vill springa efter dom och ibland får man verkligen ropa högt ut i skogen för att han ska höra och komma tillbaka. Ibland undrar man om han inte skulle kunna springa vilse. :P Jag gömde mig för honom en gång när vi var där uppe.. hahahahaha.. han letade och letade.. Sen blev han alldeles överlycklig när han hade spårat upp mig. Hoppade och sprang i cirklar . :P KNÄPPHUND. :D :D :D


Här om veckan köpte jag nya kläder till min stora kärlek. ;) Helt underbart mode det har kommit. 60tals stuket lockar mig verkligen. ;)
    
Visst är dom helt underbara!!!!
Jag kunde inte lämna butiken fören jag köppt dom. ;D



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards