Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Meja

Av Camilla - 21 april 2011 13:59

Jag har en fantastisk syster. :) Meja. <3  Hon hjälper till så mycket med hundar,Nuff och sååå otroligt mycket med renoveringen. Ingen kan vara så lyckligt lottad som jag som har en så otroligt fantastisk och snäll lilla syster. Hon är otrolig. Jag ÄLSKAR henne så mycket. Hon är bäst. 

Hundarna är i perfekt skick när hon haft dom. Lydiga,lugna och snälla.
Hon är så tålmodig,snäll och full av energi med Nuff. När ingen annan orkar mera och all energi är slut så är det hon som fortsätter att springa,busa,hoppa och leka med Nuff.
Hon har slitit,dragit och slagit på tapeterna för att dom ska lossna. Hon har slitit för att få de undre tapeterna skulle lossna trots att vi hade en helt värdelös tapetbortagare.
Hon har humöret på topp och hennes skratt smittar av sig på oss andra.
Hon är helt enkelt en ängel. En ängel med tålamod,glädje och energi. Hon ger mer än vad hon tar.  Hon är fantastisk!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 augusti 2011 23:49

Jag är så trött på mig själv. Så otroligt trött. Jag vill så gärna vara alla andra till lags,men lyckas aldrig. Jag får höra ofta hur besviken jag gör andra. Och jag vill inte det. Jag blir så ledsen när jag gör det. Som om jag hela tiden försöker me...

Av Camilla - 13 juli 2011 02:49

Jag har kommit på mig själv för säkert miljonte gången att inte ta in komplimangerna jag får. varför kan jag bara inte ta in dom och bli gladare? Jag vill tro det som sägs men så säger jag eller så tänker jag något negativt om mig själv. Det börjar...

Av Camilla - 13 juli 2011 02:49

Jag har kommit på mig själv för säkert miljonte gången att inte ta in komplimangerna jag får. varför kan jag bara inte ta in dom och bli gladare? Jag vill tro det som sägs men så säger jag eller så tänker jag något negativt om mig själv. Det börjar...

Av Camilla - 25 maj 2011 09:53

(Dagens citat: Du blir ju smal som en pinne. Du är längre än mig,väger mindre och titta på mig! Jag är ju snygg!! ) Hahaha det blev något oövertänkt när jag pratade med Nathalie tidigare idag. ;P   Ibland blir man bara så förvirrad av allmänheten...

Av Camilla - 11 april 2011 17:53

Jag har hittat mig en ny låt som jag tycker är så vansinnigt bra. :) Det är Lisa Nilssons "Vem" . Den är sjukt underbart bra. :) Skit mysig. Idag har Nuffen varit hemma. Och vi har bara myst på. Hr hunnit träna lite med hundarna,lite smått bara. :P  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards