Alla inlägg under juli 2011

Av Camilla - 13 juli 2011 02:49

Jag har kommit på mig själv för säkert miljonte gången att inte ta in komplimangerna jag får. varför kan jag bara inte ta in dom och bli gladare? Jag vill tro det som sägs men så säger jag eller så tänker jag något negativt om mig själv. Det börjar bli lite irriterande att upptäcka att allt fint jag får höra om mig själv,bara rinner av mig som vatten på en gås. Jag vill tro och kanske vill jag också hoppas på att allt det fina är sant. Alla vill höra gott om sig själv,mer eller mindre. och alla vill vi tro det,mer eller mindre. Men att få känna hur det känns att vara så,det är svårare än vad man tror.men men....

Av Camilla - 13 juli 2011 02:49

Jag har kommit på mig själv för säkert miljonte gången att inte ta in komplimangerna jag får. varför kan jag bara inte ta in dom och bli gladare? Jag vill tro det som sägs men så säger jag eller så tänker jag något negativt om mig själv. Det börjar bli lite irriterande att upptäcka att allt fint jag får höra om mig själv,bara rinner av mig som vatten på en gås. Jag vill tro och kanske vill jag också hoppas på att allt det fina är sant. Alla vill höra gott om sig själv,mer eller mindre. och alla vill vi tro det,mer eller mindre. Men att få känna hur det känns att vara så,det är svårare än vad man tror.men men....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards