Alla inlägg under juli 2010

Av Camilla - 9 juli 2010 20:29

Dagens tips:  Låt aldrig en alligator guida dig!!


Har precis fått min söta lillasyster Meja att duscha hunden. ;) Skönt  att få hjälp emellanåt. :P Så nu ligger den våta pälstussen här och myser. :) Skönt att slippa all sand i pälsen. 

Legat på stranden hela dagen. Myst i solen med hela familjen + Natts som kom en tur och förgyllde dagen med sitt sällskap. :D
Sen iväg på affären och handlade för grillningen. Mums. Det är så gott med grillat.
The russians for iväg och fiskade medans vi 3 tjejer satt oss och myste i soffan och såg på Prinsessan och Grodan . Jag älskar den filmen. ;D  Den är så härlig.  Så mysig. En flicka som kysser en groda (en prins),blir själv en groda och måste ta sig genom träskmarker medans voodoo skuggor jagar dom. I slutet av filmen gifter dom sig,blir människor igen och lever lyckliga i alla sina dagar.  :D:D:D
En typisk dröm som alla småflickor haft. :D:D

I morgon blir det till att gå på tivoli med tjejerna. :) Jänta mest bara hoppar och skuttar av spänning. :P

Förövrigt händer nog inget mer spännande i helgen. Den blir ganska lugn och skön. :)
Nu ska jag ta och stoppa jänta i säng,sen ska jag se på Bones.. YEAH!!!
Bones,cheesebolls och cola... ;P Mums.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards