Alla inlägg under maj 2011

Av Camilla - 25 maj 2011 09:53

(Dagens citat: Du blir ju smal som en pinne. Du är längre än mig,väger mindre och titta på mig! Jag är ju snygg!! ) Hahaha det blev något oövertänkt när jag pratade med Nathalie tidigare idag. ;P


Ibland blir man bara så förvirrad av allmänheten. 
Jag har fastslagit (igen) att det bara finns 2 grupper av människor. De som tänker med hjärtat och de som tänker med arslet. Själv tillhör jag den första gruppen. Jag är en bra människa. Jag känner mig bra och vet att jag är det. Men tänk att leva med sig själv när man känner och vet att man faktiskt är ett jävla praktarsle. Jag skulle inte kunna leva med mig själv då. 
Det var som Igor sa när jag ringde och grät häromdagen. Jag hade det lite jobbigt just då och diskutionen kom in på förlåtelse. "Du är blåögd Milliz." vart hans svar.  Mmm jag håller med. Jag är blåögd som fan. Jag vill tro gott om de flesta som korsar min väg,men det slutar allt som oftast att jag sitter där med en brända fingrar och tårar på kinderna. Men likt förbannat så torkar jag tårarna,kliver upp och fortsätter att vara lika villig att tro alla om gott. Själv fattar jag inte hur jag orkar. Jag blir galen på mig själv snart. Hur många gånger har jag inte ilsket sagt till mig själv: Vad dum jag är.Jag måste sluta upp med det här." Men jag kan inte. Tillslut stötte jag på någon som istället sa: Du är inte dum Camilla,du är stark. Trots allt som skett så slutar du aldrig tro och det är styrka." Jag blev rätt så fundersam av dessa ord så jag har grunnat på det där under långa studer,men ja.. kanske är det så. :)
Men...
Det är jag!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards